مقاله

چهار فیلم بسته بندی پر کاربرد در ایران

چهار فیلم بسته بندی پر کاربرد در ایران

یکی از محصولات با کیفیت شرکت پارس اورنگ آریانا ، فیلم شرینک پی وی سی (PVC) می باشد که با توجه به مواد اولیه بهداشتی بکار برده شده در تولید آن ، علاوه بر اینکه تمامی خصوصیات بهداشتی فیلم شرینک پلی الفین (POF) را داراست، شفافیت بسیار بالایی نیز دارد و محصول پس از بسته بندی  جلوه ی زیباتری پیدا می کند . این محصول تولیدی، علاوه بر شفافیت، تا دمای 20-  درجه سانتی گراد مقاومت داد ،  شرینک پذیری آن بالا است، هنگام شرینک دود نکرده و بوی نامطبوع ندارد.

به دلیل انعطاف پذیری بالای آن می توان محصولات با تمامی اشکال را به سادگی بسته بندی کرد. شرکت پارس اورنگ آریا اولین تولید کننده فیلم شرینک پی وی سی (PVC) بهداشتی در ایران است و با توجه به تقاضا و نیاز مشتریان، فیلم های بسته بندی را در عرض ها و ضخامت های سفارشی تولید می کند.

شایان ذکر است فیلم های شرینک پی وی سی (PVC) تولیدی شرکت پارس اورنگ آریانا قابل استفاده در دستگاه های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک است و به دلیل خصوصیات منحصر به فردش ، مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان  ایرانی  قرار گرفته  و به سبب قیمت مناسب تری که نسبت به فیلم های شرینک پلی الفین (POF) دارد، انتخابی مقرون به صرفه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *